信義會「人本自立支援」計劃 
一聽到老人院就會聯想到咩?冇自由?孤獨、被約束、無希望?
今次我哋透過要幫婆婆搵安老院的阿立,邀請佢嚟到我哋機構推行「#人本自立支援」照顧模式的院舍參與體驗,到底有冇令佢對院舍生活的印象有所改變呢?

想知「人本自立支援」照顧模式喺啲乜?快啲跟阿立一齊睇吓我哋的院舍同老友記的生活係點啦!

=====================
信義會「人本自立支援」照顧模式
由2018年起,基督教香港信義會社會服務部引入起源於日本並在台灣盛行的「自立支援」文化,推行至機構各層面的護老服務中,並加強身心靈護理,讓住院長者能夠維持生活品質,享有自主和有尊嚴的生活。
@賽馬會「疫裡同行」長者支援計劃
基督教香港信義會外展專業服務隊 承蒙 香港賽馬會慈善信託基金捐助,推行本計劃,為期一年半,由2021年5月至2022年10月,為元朗及屯門區共87間私營或自負盈虧的安老院舍提供服務。
本機構外展專業服務隊透過樂齡設備及娛樂活動器材,改善院友的生活質素,更致力推動本地化的「人本自立支援」文化,以四要三不(多飲水、衡飲食、勤運動、能排便;不約束、不卧床、不用尿布)為原則,希望提升院友的自立、自主,培養院舍內「老有所為、老有所長」的氣氛,讓長者有尊嚴地渡過晚年。